עיצוב ואומנות בנייר – TNX-SHOP

התקשרו אלינו: 050-5533484

ימים א-ה: 10:00-19:00, יום ו: 10:00-13:00

עיצוב ואומנות בנייר

עיצוב ואומנות בנייר

 
עיצוב ואומנות בנייר: הכלים והטכניקות המרהיבות

עולם האומנות הכולל עיצוב ואומנות בנייר מלא במידע, חומרים וטכניקות מרהיבות. במהלך לימודי הגרפיקה שלי, הכרתי בעצמי את עולם העיצוב בנייר, שבו יצרתי פרוייקטים מגוונים כמו יצירת פלייסמנט, תפריטים ומכתבים מעוצבים למסעדה, כרזה מעוצבת לפרסום מוצרים ועוד. התהליך כלל עיצוב וחיתוכים בנייר, בשילוב עם חומרים נוספים כמו אותיות בפונטים שונים, אלפקה, בריסטול ועוד.

יצירת עיצוב ואומנות בנייר מעניקה חוויה ייחודית ומרהיבה לכל אדם שמעוניין להתעסק בתחום זה. העבודה עם הנייר מציעה אין סופיות של אפשרויות, וכל אחד יכול למצוא את הסגנון והטכניקה המתאימים לו במיוחד. יתרונות רבים מתקיימים בעבודה עם נייר, בין היתר הם הזולות והנגישות של החומר, היכולת ליצור יצירות בגדלים שונים והחופש היצירתי המוחלט שהתחום מציע.

כרטיס ברכה אינדיאני


עם הזמן, נחשפתי לטכניקה פופולרית נוספת בעיצוב בנייר הידועה בשם "סקראפ". (Scrapbooking). בעזרת סקראפ, אפשר ליצור אלבומים מרהיבים וכרטיסי ברכה ייחודיים באמצעות קישוטים מיוחדים כמו כפתורים, סרטים צבעוניים וחומרים נוספים. הטכניקה מאפשרת למעצב להתמקם כיצירתי ולשלב חומרים ופריטים שונים ליצירת מראה ייחודי ומותאם אישית.

כמו כן, שיטות רבות ומגוונות של עבודה ועיצוב בנייר, מהבסיס שזה במחזור עם עיתונים ונייר גרוס, בהם ניתן ליצור סלסלות יפייפיות, פריטים מקסימים מעיסת נייר ממוצר דקורטיבי קטן עד לכורסת ישיבה. טכניקה נוספת ומיוחדת שפשוט להתאהב בה, היא שיטת יצירה בגלגולי נייר הנקראת קווילינג Quilling. משמעות המילה היא נוצה או קולמוס (ששימש לכתיבת ספרי תורה). אומנות זו פותחה במאה ה- 17 ע"י נזירות שקישטו ספרים ואלמנטים דתיים. טכניקת גילגול רצועות נייר צרות בשלל צבעים ע"י מוט דקיק, שיפוד עץ או על האצבעות. ליצירת עבודות מורכבות ב- Quilling, ניתן להיעזר במגוון כלי עבודה נוספים, בניהם: סרגל עיגולים, סדני צורות ועוד... משתמשים בטכניקה זו בעיצוב כרטיסי ברכה, תמונות, תכשיטים, מחזיקי מפתחות והשמיים הם הגבול.
כרטיס ברכה לב
 

עיצוב ואומנות בנייר מציעים לכל אדם את ההזדמנות לבטא את יצירתיותו וליצור עבודות אישיות ומקוריות. באמצעות חומר זול ונגיש כמו הנייר, ניתן להפוך רעיונות ותמונות למציאות באמצעות טכניקות מגוונות. היצירה באמצעות נייר מעניקה הרפתקה יצירתית וחוויתית שמאפשרת לכל אדם להביע את עצמו וליצור יצירות מרהיבות שמתאימות לטעמו ולסגנון האישי שלו. עם כל עבודה ופרויקט חדש, יוצר המקצוע מתפתח ומשפר את יכולותיו, וזהו גם המקום בו מתקיימת רוח היצירה האישית והחדשה.

במאמר זה דוגמאות לחלק מיצירותיי בעיצוב בנייר.
במידה ומאמר זה עניין והועיל באיזושהי דרך, אשמח למשוב שלכם וכמובן שתשתפו חברים. 🌷

@ כל הזכויות שמורות - יצירה בכייף - אודליה מטרי
TNX-SHOP
כרטיס ברכה מפוחית מוזיקה

 

 

 

השאירו תגובה

שימו לב, תגובות עוברות אישור לפני פרסומן


חדש באתר

מחזיק מפתחות אופנתי עם שם...

87.00 ₪

תיק חד קרן קטן וחמוד...

59.00 ₪

מחזיק טלפון נייד מגנטי לצוואר...

179.00 ₪280.00 ₪

מאוורר צוואר נייד קטן USB...

429.00 ₪699.00 ₪

צמיד זירקוניה לגברים סגנון קובני...

99.00 ₪149.00 ₪

טבעת יוניסקס כסופה סגנון וינטאג'

119.00 ₪

שעון אופנה עם הדפסת תמונה...

149.00 ₪

שרשרת תליון מותאמת אישית עם...

99.00 ₪199.00 ₪

עגילים עץ גאומטריים עגולים בסגנון...

59.00 ₪85.00 ₪

עגילי פרידה קאלו צבעוניים

59.00 ₪85.00 ₪