מדריך להכנת 20 תחפושות פורים עשה זאת בעצמך שתוכל להכין במהירות בבית – TNX-SHOP

התקשרו אלינו: 050-5533484

ימים א-ה: 10:00-19:00, יום ו: 10:00-13:00

מדריך להכנת 20 תחפושות פורים עשה זאת בעצמך שתוכל להכין במהירות בבית

מדריך להכנת 20 תחפושות פורים עשה זאת בעצמך שתוכל להכין במהירות בבית

מחפשים את התחפושת המושלמת לפורים, אבל לא רוצים להוציא הון תועפות על תלבושות שנרכשו בחנות?!

אל תחפשו רחוק יותר!

מדריך להכנת 20 תחפושות פורים עשה זאת בעצמך DIY שתוכל להכין במהירות בבית - צעד אחר צעד כולל חומרי יצירה.

תחפושת 1: אסתר המלכה
חומרים: שמלת מקסי עם שרוולים ארוכים בגווני סגול וורוד, סרט זהב, עיטור פייטים זהב, אבני חן, כתר זהב, צמידי זהב, אקדח דבק.

שלבי הכנה: גזרו את סרט הזהב לאורך המותן והדביקו אותו למרכז השמלה. הדביקו את עיטורי הפאייטים הזהובים סביב קו הצוואר של השמלה. מקשטים את השמלה באבני חן. לבשו את השמלה והוסיפו את כתר הזהב והצמידים להשלמת המראה.


תחפושת 2: המלך אחשוורוש
חומרים: חולצה לבנה עם שרוולים ארוכים, מכנסיים שחורים, שכמייה אדומה, כֶּתֶר, נעליים שחורות.
שלבי הכנה: לבש את החולצה הלבנה והמכנסיים השחורים. שים את השכמייה האדומה. הוסף את הכתר לחלק העליון של הראש. נעל נעליים שחורות להשלמת המראה.

תחפושת 3: מרדכי היהודי
חומרים: חלוק חום, חולצה בצבע בז', מכנסיים חומים, בד בז', כובע שחור.
שלבי הכנה: לבש את החלוק החום ואת החולצה בצבע בז'. הוסף את המכנסיים החומים. עטפו את בד הבז' סביב המותניים וקשרו אותו בקשר כמו חגורה. שימו את הכובע השחור להשלמת המראה.

תחפושת 4: המן הרשע
חומרים: חלוק שחור אבנט אדום - החגורה אותה הכוהנים חגרו על כותנתם, כובע שחור, חולצה לבנה, מכנסיים שחורים (בתמונות השראה גוון סגול כהה).
שלבי הכנה: לבש את החלוק השחור והחולצה הלבנה. הוסף את המכנסיים השחורים. עטפו את האבנט האדום סביב המותניים. שימו את הכובע השחור להשלמת המראה.

תחפושת 5: ושתי
חומרים: שמלה כחולה ארוכה או כל צבע שתבחרו בורדו, לבן. סרט זהב עיטור פייטים זהב אבני חן שרשרת זהב צמידי זהב.
שלבי הכנה: גזרו את סרט הזהב לאורך המותן והדביקו אותו למרכז השמלה. הדביקו את עיטורי הפאייטים הזהובים סביב קו הצוואר של השמלה. מקשטים את השמלה באבני חן. לבשו את השמלה והוסיפו את שרשרת הזהב והצמידים להשלמת המראה.

תחפושת 6: מלאך
חומרים: שמלה לבנה טייץ לבן כנפיים לבנות הֵל / הילה/ Halo.
שלבי הכנה: לבש את השמלה הלבנה והגרביונים. הוסף את הכנפיים הלבנות לגב. מניחים את ההילה על הראש.

תחפושת 7: שטן
חומרים: שמלה אדומה, מכנסי טייץ' בצבע שחור, קרניים אדומות, זנב אדום.
שלבי הכנה: לבש את השמלה האדומה והגרביונים השחורים. חבר את הקרניים האדומות לראש. חבר את הזנב האדום לגב.

תחפושת 8: ליצן
חומרים: שמלה צבעונית, אף אדום, פאת קשת, נעלי ליצן.
שלבי הכנה: לבש את השמלה הצבעונית. הוסף את האף האדום לפנים. שימו את פאת הקשת בענן. נעל את נעלי הליצן להשלמת המראה.

תחפושת 9: פיראט

אה, חברים! התכוננו להפליג בים הפתוח עם תחפושת פיראט עשה זאת בעצמך. הנה מה שתצטרך: חולצה לבנה, אפוד שחור, בנדנה אדומה או שחורה, מכנסיים או חצאית שחורים, מגפיים או נעליים חומות, רטייה, חרב פלסטיק, עגילי חישוק זהב (אופציונלי).
שלבי הכנה: לבש את החולצה הלבנה והמכנסיים/חצאית השחורים. לבש את האפוד השחור מעל החולצה הלבנה. קשרו את הבנדנה האדומה או השחורה סביב הראש. שים את המגפיים או הנעליים החומות. שים את מדבקת העין ואת חרב הפלסטיק. הוסף את עגילי חישוק הזהב אם תרצה. ואתה מוכן לשדוד איזה אוצר!

תחפושת 10:
גיבורי על

 

זה הזמן להציל את היום עם תחפושת גיבור-על עשה זאת בעצמך. הנה מה שתצטרך:
חומרים: בגד גוף צבעוני או חליפת ספנדקס, שכמייה צבעונית, מגפיים צבעוניים, מסכה (לא חובה), חגורת בד (אופציונלי).
שלבי הכנה: לבש את בגד הגוף הצבעוני או את חליפת הספנדקס. נעל את המגפיים הצבעוניים. קשרו את השכמייה הצבעונית סביב הצוואר. שים את המסכה אם אתה רוצה. הוסף את חגורת הבד אם תרצה בכך.
ואתה מוכן להילחם בפשע ולהציל את העולם!

תחפושת 11: חד קרן

התכוננו לדהור אל השקיעה עם תחפושת חד קרן עשה זאת בעצמך. הנה מה שתצטרך:
חומרים: שמלה לבנה, סרט קרן חד קרן, טוטו לבן או קשת בענן מחממי רגליים לבנים או קשת בענן מחממי זרועות לבנים או קשת בענן פאה לבנה או קשת בענן (אופציונלי).
שלבי הכנה: לבש את השמלה הלבנה. לבשו את הטוטו הלבן או הקשת בענן מעל השמלה. שימו את מחממי הרגליים הלבנים או הקשת ומחממי הזרועות. שים את סרט קרן חד קרן. הוסף את הפאה הלבנה או הקשת בענן אם תרצה.

תחפושת 12: נסיכה

עבור תחפושת נסיכה זו, תצטרך שמלה יפה, נזר וכמה אביזרים נוצצים. הנה איך להכין את זה: מצא שמלה ארוכה עם חצאית בגזרה זורמת. צבעים בהירים כמו ורוד או לבנדר עובדים היטב למראה נסיכותי. הוסף כמה קישוטים לשמלה, כמו תחרה או פאייטים, כדי לתת לה מגע מהודר. צור נזר פשוט על ידי רצועת בריסטול בצבע כסף או זהב וחיבור כמה אבני חן מזויפות או אבני חן. סיימו את המראה עם כמה תכשיטים נוצצים כמו עגילים ושרשרת.

תחפושת 13: קאובוי - בוקר

כדי להכין תחפושת של בוקרים, תזדקק לכמה אביזרי מפתח כמו כובע בוקרים, מגפיים ובנדנה. הנה איך להרכיב את זה: מצא חולצה משובצת וזוג ג'ינס כדי ליצור את הבסיס של התלבושת. הוסף כובע בוקרים ומגפיים להשלמת המראה. אם אין לך זוג מגפיים, אתה יכול לנעול נעלי ספורט או נעליים סגורות אחרות. קשרו בנדנה על צווארכם כדי להוסיף מעט צבע ולהשלים את מראה הבוקרים.

תחפושת 14: רוח רפאים

תחפושת רוח רפאים זו קלה להכנה עם חומרים ספורים בלבד. כך: התחל עם סדין לבן או בד וחתוך שני חורים לעיניים. עטוף את הסדין על הראש והגוף שלך, וסיימת! אתה יכול להוסיף כמה שרשראות או אביזרים מפחידים אחרים אם אתה רוצה להפוך את התחפושת למורכבת יותר.

תחפושת 15: ערפד

עבור תחפושת ערפד, תצטרך כמה אביזרי ערפד קלאסיים כמו ניבים ושכמייה. הנה איך להכין את זה: מצא חולצה ומכנסיים בצבע שחור או כל צבע אחר כהה, כדי ליצור את הבסיס של התלבושת. הוסף שכמייה מבד שחור, שתוכל לקנות או להכין בעצמך. השתמש בניבי ערפד כדי להשלים את המראה. אתה יכול למצוא אותם בחנות תחפושות או באינטרנט.

תחפושת 16: מכשפה

מצא שמלה שחורה או חצאית וטופ (חלק עליון) כשילוב, כדי ליצור את הבסיס של התלבושת. הוסף כובע מכשפה, אותו תוכל לקנות או להכין בעצמך על ידי עיצוב קרטון שחור או בד לבד בצורת קונוס והצמדת שוליים. סיימו את המראה עם כמה אביזרים מפחידים כמו מקל מטאטא או קדירה.

תחפושת 17: נינג'ה

כדי להכין תחפושת נינג'ה, תזדקק לכמה חלקים בסיסיים כמו תלבושת שחורה ומסכה. הנה איך לעשות את זה:
שלבי הכנה: מצא חולצה שחורה ומכנסיים, כדי ליצור את הבסיס של התלבושת. אתה יכול גם ללבוש קפוצ'ון או ז'קט שחור אם קר בחוץ. הכינו מסכת נינג'ה, על ידי חיתוך רצועה של בד שחור וקשירתה סביב הראש, תוך השארת רק העיניים חשופות.
סיים את המראה עם כמה אביזרי נינג'ה כמו חרב צעצוע או נונצ'קו.

תחפושת 18: בתולת ים או בת ים

לתחפושת בתולת ים, תזדקק לכמה חומרים יצירתיים כמו קשקשי דגים וזנב בתולת ים. הנה איך להכין את זה:
מצא טופ ביקיני נוצץ וחצאית או חותלות בצבע תואם. הפוך זנב בתולת ים על ידי כיסוי זוג חותלות עם בד קשקשת דגים או בד ססגוני. אתה יכול גם להוסיף סנפירים לקצה הזנב באמצעות קרטון או קאפה לוח קצף. סיימו את המראה עם כמה תכשיטי צדף וכתר בתולת ים או סרט ראש.

תחפושת 19: רובוט

עבור תחפושת רובוט, תזדקק לקופסאות קרטון, נייר אלומיניום, צבע ספריי כסף וחוטים וכבלים שונים. להלן השלבים להכנתו: בחרו את גודל הקופסאות בהתאם לאדם שילבש את התחפושת. חותכים חורים לראש ולזרועות בקופסה אחת וחורים לרגליים בקופסה אחרת. מכסים את הקופסאות בנייר אלומיניום ומרססים אותן בכסף. השתמש בחוטים וכבלים, כדי ליצור את המראה של מעגלי חשמל על התחפושת. הוסף כמה פרטים נוספים כמו לוח בקרה על החזה או קסדה עשויה מקופסה קטנה.

תחפושת 20: דינוזאור

עבור תחפושת דינוזאור, תצטרך קפוצ'ון ירוק, בד לבד ירוק, קצת מלית אקרילן (חומר למילוי כריות) ודבק בד. להלן השלבים להכנתו: גזרו חתיכות קטנות של בד לבד בצורת קשקשי דינוזאורים. הדביקו את הקשקשים על כל הקפוצ'ון, החל מכובע הבַּרדָס והדבק עד לקצה מטה. מלאו חלק מהקשקשים במלית, כדי לתת להם מראה תלת מיימדי. גוזרים צורת זנב מהלבד וממלאים אותו במלית נוספת. חברו את הזנב לחלק האחורי של הקפוצ'ון עם דבק. השתמש בעוד לבד, כדי ליצור קוצים של דינוזאורים על הברדס ועד לקצה למטה.

והנה, 20 תחפושות פורים עשה זאת בעצמך שתוכל להכין במהירות בבית. עם קצת יצירתיות ומעט אספקה, תוכלו ליצור תחפושת מדהימה שתרשים את כל החברים והמשפחה. אנו מקווים שהמאמר הזה עזר ושתהיה לכם חגיגת פורים נפלאה. אל תשכחו לשתף חברים, לעשות לייק לסרטון היוטיוב ולהירשם לערוץ לעוד סרטוני DIY ויצירה.
בהצלחה וחג פורים שמח לכולם  🤡 


@ כל הזכויות שמורות לאודליה מטרי




כרטיסי ברכה להדפסה לכל אירוע כולל לפורים.
לפרטים והזמנת כרטיס להדפסה - קובץ דיגיטלי להורדה ישירה.
לחצו על התמונה של הכרטיס שאהבתם!

כרטיס ברכה פוקימון - כרטיסים לחג להדפסה והורדה ישירה


כרטיס ברכה צבעוני לחג דגם פוקימון - כרטיסי ברכה להדפסה


כרטיס ברכה לפורים תחפושת שטן פורים שמח - כרטיסי ברכה להדפסה







כרטיס ברכה לפורים מיקי מאוס קובץ דיגיטלי להורדה ישירה




השאירו תגובה

שימו לב, תגובות עוברות אישור לפני פרסומן


חדש באתר

מחזיק מפתחות אופנתי עם שם...

87.00 ₪

תיק חד קרן קטן וחמוד...

59.00 ₪

מחזיק טלפון נייד מגנטי לצוואר...

179.00 ₪280.00 ₪

מאוורר צוואר נייד קטן USB...

429.00 ₪699.00 ₪

צמיד זירקוניה לגברים סגנון קובני...

99.00 ₪149.00 ₪

טבעת יוניסקס כסופה סגנון וינטאג'

119.00 ₪

שעון אופנה עם הדפסת תמונה...

149.00 ₪

שרשרת תליון מותאמת אישית עם...

99.00 ₪199.00 ₪

עגילים עץ גאומטריים עגולים בסגנון...

59.00 ₪85.00 ₪

עגילי פרידה קאלו צבעוניים

59.00 ₪85.00 ₪